Betxí acollirà la presentació de ‘Quartets de corda, poemes d’amor i cançons d’autor’, el nou poemari de J. Rafael Mesado

El proper 30 d’octubre, el Palau de Betxí acollirà la presentació de Quartets de corda, poemes d’amor i cançons d’autor, el nou poemari de J. Rafael Mesado, poeta, assagista i pintor betxinenc vinculat des de fa anys a El Pont Cooperativa de Lletres.

Quartets-de-corda-poemes-d-amor-i-cansons-d’autorJ. Rafael Mesado (Betxí, 1962) és un autor que ha fet de la paraula un territori de recerca, de llibertat i de descoberta. Poeta, escriptor, investigador i pintor, la seva trajectòria transita entre la literatura i les arts plàstiques, entre la reflexió i el joc, entre la paraula escrita i la seva dimensió visual. En poemaris com Samsara, Laberintos i Per què l’economia domèstica és tan accidentada, Mesado ha construït una veu singular, oberta a l’experimentació, a la sensualitat, a l’humor i a les preguntes essencials de l’existència. La seva mirada sobre la poesia també s’ha projectat en la investigació literària, especialment en l’obra de Carlos Edmundo de Ory, a qui va dedicar La poesía poliédrica de Carlos Edmundo de Ory. Ara, amb Quartets de corda, poemes d’amor i cançons d’autor, Mesado torna a endinsar-se en el misteri de la paraula per convertir-la en música, memòria, desig i emoció. Un nou llibre que convida a escoltar la poesia tant com a llegir-la.

0
0
La teua cistella
El carret és buitTornar a la botiga