Totes les ressenyes Poemes reflectors La biografia del mestre Josep Francesc Boix Senmartí La pruïja dels poetes: el llibre «Anys llum» de Josep Porcar “Amor i fum”, d’Artur Àlvarez, segons Manel Alonso «La mirada de vidre», d’Anna Moner «El paradís a les fosques», la novel·la de Vicent Usó Poemari per a ociosos, de Manel Pitarch, Premi de Poesia Ibn Hazm-Ciutat de Xàtiva Es presenta la publicació «Caragola» d’Artur Àlvarez, premi Miquel Peris i Segarra 2017 Les llàgrimes d’Orfeu Napalm: un exercici de justícia poètica «Els clivells del dia», ressenya del poemari «També el vertigen» de Vicent Almela Les beceroles d’un escriptor L’incert alberg Del bres al clot hi ha el pèndol Dues boires «Els fils de la memòria», al rescat de llegendes de la Plana Baixa Artola i Peris a ritme de blues Diàleg amb el pare Un pont de paraules Les claus del canvi. Les notes del moderador Artur Álvarez, entre versos i pinzells La redacció d’un veredicte vital Sobren raons (i manca tot) Les Normes de Castelló als cent anys de les Normes de l’Institut d’Estudis Catalans Masculí plural El compàs de Susanna Lliberós Aparició del primer volum de l’«Obra valenciana completa» de Maximià Alloza Aquell país imaginat de Tombatossals Suite de València: un nou poemari rescatat de l’oblit de Marisol González. Quan la llum dels mots passeja en bicicleta Un pont de narracions Don Fabrizzio i un cadàver al Prince Building El Pont es presenta en societat «Un pont sobre el meridià» Pompeu Fabra a Castelló Passions entre la fe i el cor «La font de la salut» «Raons de sang i foc», de Pep Castellano «La mà de ningú», de Vicent Usó Al Perú, de viatge El magma de la memòria Visió negra del món actual Pere-Enric Barreda s’endinsa en la història de La Iglesuela Un país de mida XXL Contradiu, no celebres En els límits de l’odi i de l’amor Les altres històries naturals Antologia d’escriptors castellonencs Joan Pla i l’aventura iniciàtica Dies viscuts a Calàbria Pep Castellano reivindica la necessitat de salvar la memòria El músic del bulevard Rossini Monstres d’anar per casa Sobre «Partida», de Vicent Sanz Els estius Nulla dies sine linea Una història tèrbola i sinistra amb una ambientació acurada